Compania olandeza spera sa convinga consumatorii de bere prin noul dozator conceput special pentru uzul la domiciliu. Denumit „Submarinul” datorita formei sale cilindrice, dispozitivul este disponibil momentan in patru tari europene, la un pret de 250 €. Oficialii companiei au declarat ca vor extinde in curand aria tarilor de comercializare a aparatului, incluzand pe lista si Statele Unite ale Americii.
Realizarea dispozitivului, pentru care Heineken a colaborat cu compania Krups, a durat aproximativ 3 ani. Heineken a mers pe conceptul naval si in ceea ce priveste butoiasele de bere care pot fi puse in „Submarin”. Denumite „Torpile”, acestea costa intre 5 € si 10 € si incap cu usurinta in orice frigider, pentru a avea temperatura corespunzatoare atunci cand sunt introduse in aparat. Prin inchiderea capacului frontal al „Submarinului”, berea este presurizata, astfel incat poate ramane proaspata in interior timp de maximum 15 zile.
Dozatorul anterior realizat de Heineken, BeerTender, nu s-a impus pe piata in primul rand din cauza timpului indelungat pe care consumatorii trebuiau sa-l astepte pentru racirea corespunzatoare a lichidului: nu mai putin de 12 ore. Noul dispozitiv a fost insa creat tinandu-se cont de greselile din trecut, afirma Alexis Nasard, directorul de marketing al companiei: este cu 25% mai mic, dar mult mai eficient, ofera noua tipuri de beri si are si un design mai elegant.
Compania Heineken mizeaza astfel pe un succes rasunator, mai ales in perioada sarbatorilor de iarna, desi multi analisti economici considera ca pretul noului dozator este destul de piperat si nu-i prevad un viitor indelungat pe piata de profil.
Sursa: Business Week
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro