Compania Heineken a creat o noua aplicatie pe Facebook pentru a veni in sprijinul celor care vor sa-si invite jumatatea la o intalnire de Ziua Indragostitilor si nu stiu cum sa o faca. Astfel, cu ajutorul aplicatiei „Serenada”, consumatorii Heineken vor putea sa-si invite alesul/aleasa la intalnire printr-o serenada personalizata si amuzanta. Disponibila in 20 de limbi, aplicatia „Serenada” isi propune sa aduca zambete pe chipurile indragostitilor din intreaga lume si sa incurajeze manifestarea iubirii intr-un mod diferit, de Valentine’s Day.
“Aplicatia Serenada isi propune sa diminueze stresul asociat invitarii cuiva la o intalnire. Este amuzanta, interactiva si impresioneaza de la bun inceput. Ne dorim sa interactionam atat cu consumatorii din online, cat si cu cei din offline. Serenada este un exemplu in plus a modului in care facem acest lucru”, a declarat Cyril Charzat, Senior Director, Global Heineken Brand.
Noua aplicatie face parte din campania “Open Your World”, care celebreaza si incurajeaza un comportament aspirational printre consumatori. Spotul “The Date” il prezinta pe eroul Heineken conducandu-si partenera in aventura unei intalniri legenadare, pe ritmurile piesei molipsitoare Bollywood “Jaan Pehechann”, creata in 1960 de Mohamed Rafi. In aplicatia „Serenada”, formatia din spot va interpreta cele 640 de variante de serenade exclusiv pentru fanii Heineken.
“Campania Open Your World si spotul The Date spun povestea consumatorului unui brand cosmopolit, care ofera experiente unice oriunde in lume. Si in Romania, „Serenada” iti ofera un mod inedit de a invita pe cineva la o intalnire: Heineken te provoaca sa pasesti in lumina reflectoarelor si sa-ti creezi propria legenda. Ii invitam pe fanii Heineken din Romania sa intre in aplicatie, sa isi creeze serenade personalizate si le dorim sa obtina cateva intalniri legendare”, a declarat Andrea Veress, Group Brand Manager Global Brands Heineken in Romania.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro