Grupul Alka intră pe segmentul B2C cu brandul de cafea Stretto după ce pandemia a schimbat comportamentul de consum şi a afectat puternic în 2020 HoReCa şi zona de office

23 august 2021

Alka Group, producătorul napo­lita­ne­lor Alfers, al covrigeilor Toortitzi şi al brandului de cafea Stretto, estimează o creştere de minimum 30% a cifrei de afaceri a diviziei de ca­fea în acest an după ce compania a intrat şi pe segmentul B2C (vânzare către consumatorul final) prin inter­me­diul unui magazin online.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Grupul Alka intră pe segmentul B2C cu brandul de cafea Stretto după ce pandemia a schimbat comportamentul de consum şi a afectat puternic în 2020 HoReCa şi zona de office".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro