Gregorys vrea sa se extinda atat direct, cat si prin franciza

3 iulie 2008

Reţeaua de restaurante de tip fast-food Gregory's intenţionează să deschidă cel puţin două unităţi în acest an, în România, şi alte patru spaţii de vânzare în 2009, urmând ca de anul viitor să se extindă şi în franciză, a declarat directorul general al firmei, Cora Stolz. "Avem două direcţii pe care vrem să mergem. În primul rând vrem să extindem reţeaua de restaurante proprii, iar în al doilea rând vrem ca, de anul viitor, să dezvoltăm şi conceptul de franciză. Mă gândesc chiar să elimin taxele de intrare în franciză pentru a uşura posibilitatea antreprenorilor de a intra în sistem", a spus Stolz.
Cora Stolz este director general al Gregory's România din martie 2008, când l-a înlocuit pe Cristian Mesaroş de la conducerea firmei. Anterior, Stolz a mai lucrat în domeniul financiar în Statele Unite ale Americii.

Potrivit oficialului Gregory's, franciza, care necesită investiţii de câteva sute de mii de euro, va fi lansată cel târziu în ianuarie 2009, având în vedere că firma are mai multe cereri pentru deschiderea de restaurante.

 

Gregory's urmează să închirieze direct spaţiile în care vor deschide francizaţii, astfel încât, dacă restaurantele nu vor fi operate corespunzător, afacerea să fie preluată direct de către francizor.

Strategia firmei mai vizează, de asemenea, diversificarea gamei de produse, prin lansarea de noi sandvişuri. Firma îşi propune să comercializeze pe viitor şi produse ambalate, însă termenul de valabilitate va fi similar cu cel al produselor preparate în restaurante, de şase-opt ore.

 

"Treptat, vrem să aducem toate ingredientele din Grecia, pentru a putea avea o calitate mai bună a produselor", a explicat Stolz. Reţeaua Gregory's cuprinde opt restaurante în Bucureşti şi urmează să mai deschidă cel puţin două unităţi în Capitală în acest an.

 

"Ne pregătim să deschidem în această lună un restaurant în zona Buzeşti, iar în septembrie vom inaugura o unitate în cartierul Ghencea, lângă stadionul Steaua. Totodată, în funcţie de lucrările de reamenajare ale pasajului din Piaţa Universităţii, vom redeschide şi unitatea din această zonă până la sfârşitul anului", a adăugat Stolz.
În 2009, Gregory's intenţionează să deschidă cel puţin patru restaurante.Costul mediu pentru amenajarea unei unităţi de acest tip se situează între 80.000 şi 120.000 de euro, astfel încât investiţiile în extinderea reţelei se vor ridica la circa 500.000 de euro anul viitor.

 

"Probabil că de anul viitor vom intra cu restaurantele Gregory's şi în mall-uri. Trebuie să ne uităm totodată şi la alte pieţe din afara capitalei, cum ar fi Ploieşti, unde putem controla distribuţia", a mai spus oficialul Gregory's. Pentru acest an, firma estimează o scădere a cifrei de afaceri cu 13%, de la 12,12 milioane de lei (3,6 milioane de euro) la 10,5 milioane de lei.

Reţeaua de fast-food este prezentă pe piaţa românească din 2000. Principalii acţionari ai firmei din România sunt companiile elene Gregory's Mikrogeymata, cu 31%, Xenisis Entreprise, cu 31,5%, şi Gregory's Micromeals, care deţine aproximativ 19,4% din capitalul social.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro