Google nu va mai afisa anunturile Flash in 2017

11 februarie 2016

Google a anuntat marti ca incepand cu 30 iunie, anunturile construite cu Flash nu vor mai putea fi incarcate pe AdWords sau DoubleClick Digital Marketing. Intr-o alta postare pe Google +, compania a adaugat faptul ca va opri difuzarea anunturilor Flash din data de 2 ianuarie 2017.

Acesta este cel mai recent semn ca era Flash se apropie de final. Flash a jucat un rol important in dezvoltarea tehnologiei web moderne, insa pe parcurs, acesta a devenit o tinta a vulnerabilitatilor, iar faptul ca Flash nu este disponibil pe mobil a grabit procesul de eliminare a acestei tehnologii.

Toamna trecut, Adobe chiar a redenumit Flash, Adobe Animate CC.

Chiar daca unii agenti de publicitate au continuat sa foloseasca Flash, Google are capacitatea de a decide daca aceasta tehnologire va mai fi disponibila sau nu, fiind lider pe piata browserelor web, cat si ca platforma de anunturi.

Google le ofera utilizatorilor instrumentul HTML5 de cativa ani, iar anul trecut acesta a devenit principalul player video pentru YouTube.

Sursa Articol: Mashable / Foto: Extreme Tech

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro