Google cauta noi surse de venit in inbox-urile utilizatorilor serviciului Gmail

25 iulie 2013

Google a inceput sa trimita mesaje publicitare direct in casuta de e-mail a utilizatorilor serviciului sau gratuit, Gmail. Astfel compania vrea sa mai transforme inca unul dintre serviciile sale gratuite intr-o sursa de venit.

Desi Google arata reclame utilizatorilor de Gmail, acestea nu apareau ca mesaje in inbox care pot fi deschise ca orice alt e-mail primit. Reclamele au inceput sa apara odata cu noua impartire pe tab-uri propusa utilizatorilor serviciului Gmail, iar ele apar doar in categoria special creata pentru promotii. Mesajele publicitare nesolicitate trimise de Google sunt marcate cu “ad”, asa ca utilizatorul le va putea identifica cu usurinta, iar daca nu fac parte din aria sa de interes le poate sterge imediat.

Un purtator de cuvant a confirmat strategia pentru reclame, dar a spus ca acea categorie dedicata promotiilor, precum si noua fata a contului de Gmail, pot fi dezactivate oricand iar utilizatorul poate reveni la interfata clasica. Mai mult, compania completeaza spunand ca reclamele sunt vitale pentru ca serviciile Google sa ramana gratuite. Pentru ca nu se poate fara publicitate, compania se concentreaza sa faca reclamele distribuite prin reteaua sa cat mai relevante pentru publicul tinta. Utilizatorul poate sa blocheze reclamele care nu-l intereseaza si astfel, va primi, cel putin teoretic, reclame care i-ar putea starni interesul.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro