Conform ultimului studiu care masoara satisfactia clientilor generata de companiile online arata ca, in sectorul retelelor sociale Google+ se afla pe un trend ascendent, in timp ce Facebook isi continua scaderea in ceea ce priveste satisfactia utilizatorilor. Studiul clasifica cei mai importanti actori din e-business in functie de o scala cu 100 de puncte.
In aceasta ultima editie a studiului, Goolge+ a reusit sa ajunga pe prima pozitie, alaturi de Wikipedia, obtinand 78 de puncte din cele 100 posibile, in timp ce rivalul Facebook a pierdut cote importante de popularitate in randul utilzatorilor.
Principala cauza a acestei scaderi inregistrate de Facebook sunt modificarile aduse interfetei. Acestea nu au fost apreciate de utilizatori care, odata ce aparea o noua functionalitate sau erau implementate noi elemente de design, reuseau sa provoace un adevarat scandal in reteaua sociala. Datorita scandalurilor repetate, reteaua sociala construita de Zuckerberg a acumulat doar 61 de puncte de satisfactie a utilizatorilor, ceea ce claseaza Facebook pe ultimele cinci locuri in clasamentul celor 250 de companii analizate in studiu.
In prezent Google+ are 250 de milioane de utilizatori, in timp ce Facebook se poate lauda cu 900 de milioane.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro