Compania a adus schimbari majore logo-ului. Chiar daca pastreaza aceleasi culori, literele sunt rotunjite. Noul logo seamana foarte mult cu cel al Alphabet.
Logo-ul utilizat pana ieri de catre compania Google a fost realizat in urma cu doi ani, in septembrie 2013.
In plus fata de noul logo static, Google a creat un set de puncte animate care apar atunci cand un produs Google proceseaza informatiile. De asemenea, compania a creat si un logo multicolor sub forma literei "G" care il va inlocui pe cel clasic acolo unde spatiul nu permite afisarea completa a acestuia.
Google a tinut sa precizeze faptul ca utilizatorii si-au schimbat comportamentul, folosind din ce in ce mai des dispozitive mobile care au un ecran mult mai mic in comparatie cu PC-urile sau laptopurile. Noul logo arata mult mai bine pe telefonul mobil sau tableta.
Aceasta este cea de-a sasea schimbare adusa logo-ului de la lansarea companiei, in 1998. Cu toate acestea, Google a realizat doar doua schimbari drastice, una dintre ele fiind cea din aceasta toamna.
Sursa: CNN Money / Foto: Ars Technica
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro