GlaxoSmithKleine nu mai plateste doctorii pentru a-i promova medicamentele

17 decembrie 2013

Una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, GlaxoSmithKleine a spus ca renunta la cea mai populara metoda de promovare a produselor sale, prin doctori. Compania a anuntat ca nu va mai oferi medicilor comisioane pentru ca acestia sa le promoveze medicamentele in randul pacientilor dar si in randul comunitatii medicale prin intermediul conferintelor la care participa.

Conform Reuters, compania va inceta sa mai incurajeze financiar medicii si personalul medical sa participe la conferintele de specialitate pe care le organizeaza. Initiativa este prima de acest gen luata de catre o companie mare din industria farmaceutica. Prin aceste demersuri, cel mai mare jucator de pe piata farmaceutica din Marea Britanie, incearca sa-si refaca imaginea dupa scandalul de coruptie in care a fost implicat in cursul anului trecut in China.

Industria farmaceutica a trebuit sa raspunda criticilor dure care reclamau tacticile neortodoxe de marketing pe care le-a adoptat in ultimii ani. Aceste tactici nu au trecut neobservate, ioar comapniile au fost amendate cu miliarde de euro.

Prin oprirea compensatiilor financiare oferite doctorilor pentru a-i promova produsele, GSK renunta la una dintre cele mai importante tehnici de promovarea folosite in industrie. Producatorii de medicamente se bazau pe vocea puternica a unor profesionisti in domeniul medical care sa ofere un plus de credibilitate medicamentelor in cadrul comunitatii.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro