Gin Tonic a identificat un prim partener francizat in zona capitalei!

8 mai 2007

Nou retailer pe piata romaneasca, patruns la nivel national prin intermediul unui partener masterfrancizat si  conturand stilul casual, confortabil, dedicat barbatilor si femeilor cu  varste cuprinse intre  25 – 45 ani, a identificat un prim partener francizat in zona capitalei. Conturat la Stuttgart, GIN TONIC patrunde in lumea retailerilor internationali incepand cu anul 1978, fiind recunoscut ca un brand puternic, inteligent, creat pentru persoane care se simt bine in pielea lor si confortabil in hainele Gin Tonic.

La nivel international, colectiile GIN TONIC pot fi admirate in tarile Europei de Vest si Centrale iar in Europa de Est (in state precum Bulgaria si Romania); cele mai noi prezente GinTonic sunt localizate in Egipt, Israel si Malta.

La nivel national, marca Gin Tonic a patruns din primavara anului trecut prin intermediul unui MasterFrancizat care aduce stilul vestimentar Gin Tonic aproape de consumatorii locali.

Spre deosebire de alti competitori din domeniul retail, Gin Tonic prezinta o serie de avantaje: colectii lunare, materiale de foarte buna calitate, croieli trendy, finisaje si detalii reusite, toate acestea generand un fond de clienti fideli calitatii.

In prezent, marca Gin Tonic se afla in plin proces de expansiune teritoriala, Materfrancizatul Gin Tonic oferind posibilitatea viitorilor sai parteneri francizati sa aduca stilul vestimentar Gin Tonic aproape de consumatorii regionali din marile orase ale tarii.

Pentru viitorii parteneri francizati GIN TONIC, intrarea in reteaua de franciza prezinta o serie de avantaje: colectii pronto moda, cu posibilitatea reinnoirii acestora la fiecare luna, in functie de necesitatile viitorului partener francizat, valori scazute ale stocului de marfa determinate de frecventa lunara a comenzilor etc.

Din punct de vedere financiar, investitia totala initiala se ridica la aprox. 70.000 Euro, din care taxa de intrare in reteaua de franciza reprezentand 12.000 Euro, la care se adauga alte costuri de start-up relevante (costuri amenajare spatiu, mobilier spatiu, stoc initial de marfa, sistem de gestiune computerizata etc.).

Profilul viitorului partener francizat GinTonic trebuie sa fie caracterizat de seriozitate si implicare si dedicare totala business-ului GinTonic.

Detalii despre concept pot fi obtinute gratuit de la CHR Consulting.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro