Crema Hidratanta Gerovital Plant este singurul produs romanesc care a primit un premiu in cadrul Produsul Anului 2011.
Brandul Gerovital a primit o noua confirmare a aprecierii de care se bucura in randul consumatorilor romani, acestia desemnand Crema Hidratanta Gerovital Plant Produsul Anului, in categoria "Crema de fata".
Rezultatul astfel obtinut este si o consecinta a cercetarii continue si inovatiei permanente, care plaseaza brandul Gerovital ca "deschizator de drumuri" pe segmentul produselor de ingrijire a tenului. Inovația noii game consta in formularile fara conservanti, fara parabeni, cu extract organic de floare de colt si un complex de plante autohtone, recunoscute pentru beneficiile lor. In urma evaluarii instrumentale, rezultatele au relevat faptul ca, folosind Crema Hidratanta Gerovital Plant, nivelul de hidratare a crescut cu pana la 49,4% dupa o ora de la prima aplicare.
"Satisfactia si parerea consumatorilor sunt elemente cheie pentru orice producator de bunuri de larg consum. Aceasta recunoastere vine atat ca o satisfactie profesionala a intregii echipe, cat si ca o reafirmare a renumelui unei game de produse romanesti care se bucura de aprecierea consumatorilor. Tocmai din acest motiv, am lansat o pagina dedicata tuturor celor care folosesc Gerovital, prin care dorim sa multumim consumatorilor nostri si prin intermediul careia ii invitam sa ne impartaseasca experientele, impresiile si parerile despre Gerovital", a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.
Pagina "Si eu folosesc Gerovital!" poate fi accesata la adresa www.gerovital.ro.
Brandul Gerovital s-a dezvoltat constant de-a lungul timpului, reunind in prezent gamele Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Sun, Gerovital Body Slim, Gerovital Plant Forte, Gerovital Plant Balsam de Buze.
"In perioada ianuarie-aprilie 2011, pe segmentul de ingrijire a fetei, brandul Gerovital a inregistrat o cota de piata de 13,5% cantitativ, respectiv 12,2% valoric. Evolutia Gerovital este si un rezultat direct al politicii de dezvoltare a companiei Farmec, axata pe inovatie si extinderea constanta a gamelor de produse comercializate.", a adaugat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.
Proiectul Produsul Anului a inceput in 1987, in Franta, in urmatorii ani extinzandu-se in peste 35 de tari precum: SUA, Africa de Sud, India, Brazilia, Marea Britanie, Spania, Italia si multe altele. In Romania, Produsul Anului se afla la cea de-a treia editie, reunind alegerile a 4000 de respondenti, in cadrul unui studiu de piata desfasurat de catre Dedicated Research.
In prezent, Farmec SA Cluj-Napoca detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Produsele Farmec sunt prezente in peste 30 de tari din intreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoastere a calitatii produselor sale, compania detine Certificatul International de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro