Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a obtinut, in cadrul galei de decernare a Premiilor Piata, editia a V-a, distinctia pentru cel mai bun produs de ingrijire personala lansat in 2010 - gama Gerovital H3 Evolution, realizata dupa o formula revolutionara bazata pe cele mai noi descoperiri ale cosmeticii moleculare.
Premiul a fost obtinut in urma votului comerciantilor si reflecta inclusiv modul in care gama a fost apreciata prin prisma volumului si a valorii vanzarilor inregistrate dupa lansarea pe piata.
Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca a declarat: “Ne bucura acest premiu, care recompenseaza inovatia si reusita de a face din Gerovital, o marca 100% romaneasca, un produs lider de piata”.
“Gerovital H3 Evolution este o gama complexa, cu rol in incetinirea mecanismelor de imbatranire a pielii, care a fost foarte bine primita de piata, in ciuda unui context economic dificil pentru toata lumea. Gerovital s-a impus ca un produs revolutionar in industria cosmetica, asa incat, pentru a putea vorbi despre o evolutie, nu puteam decat sa mizam si de aceasta data pe noutate si cercetarea de laborator.”
Noua gama Gerovital H3 Evolution foloseste complexul revolutionar anti-imbatranire SOD-Tylagen-GP4G, care actioneaza la nivel celular pentru atenuarea ridurilor, regenerarea colagenului responsabil de elasticitatea pielii si reinnoirea energiei celulelor. Gama contine zece produse structurate pe doua grupe de varsta, care sunt perfect adaptate nevoilor pielii. Eficienta acestora a fost testata senzorial si instrumental in cadrul Laboratoarelor Dermscan Franta.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro