Genpact Limited (NYSE: G), lider in domeniul managementului proceselor de business, a anunţat astăzi extinderea prezenţei sale in România prin inchirierea unui nou spaţiu in Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de creştere pe piaţa din Europa de Est. Noul sediu va fi operaţional in luna iulie a acestui an. Cu o reţea de peste 35 de centre de servicii in 13 ţări, in care activează peste 38.600 de angajaţi, compania Genpact a intrat pe piaţa din România in 2005 odată cu deschiderea centrului operaţional din Bucureşti şi a continuat strategia globală de a investi in oraşe secundare (de provincie) prin deschiderea centrului din Cluj-Napoca in 2007. Prin extinderea capacităţii din Cluj-Napoca, una dintre cele mai dinamice locaţii pentru companie in Europa, Genpact continuă să investească pe piaţa românească, principalii factori fiind atât potenţialul forţei de muncă la nivel local, cât şi infrastructura şi costurile optime de operare.
“Suntem foarte incântaţi să continuăm investiţiile in extinderea noastră in România, ţară care s-a dovedit a fi o resursă fantastică de talent pentru noi şi pentru clienţii noştri in cei peste 5 ani de când suntem prezenţi aici. Anul acesta ne propunem să cream câteva sute de noi locuri de muncă in România, fiind astfel unul dintre cei mai activi angajatori la nivel local in 2010”, afirmă Patrick Cogny, CEO Genpact Europe.
“in ultimii doi ani şi jumătate, centrul de servicii din Cluj-Napoca şi-a extins continuu capacitatea şi acum cuprinde intregul spectru de servicii financiar-contabile, precum Procure to Pay, Order to Cash, Record to Report, dar şi servicii de management al comenzilor şi servicii clienţi. Extinderea oferă Genpact platforma necesară creşterii nu numai in dimensiuni, ci şi in complexitate pentru clienţii actuali şi potenţiali din Europa pentru care obiectivul principal este să işi imbunătăţească eficacitatea proceselor de business”, spune Ramneesh Mohan, directorul centrului Genpact din Cluj-Napoca.
“Genpact va angaja in Cluj-Napoca in acest an absolvenţi de studii economice, contabili şi cunoscători de limbi străine pentru mai multe linii de business, precum contabilitate furnizori şi clienţi, managementul comenzilor, colectări de creanţe, contabilitate generală şi controllership”, afirmă Iulia Nare, managerul de resurse umane al Genpact Cluj.
Noul birou din Cluj-Napoca se numeşte Office Center şi se află pe strada Brâncuşi, intr-o zonă rezidenţială, la 5 minute de primul centru Genpact din Cluj-Napoca (in Iulius Business Center) şi la 7 minute de centrul oraşului.
In prezent, Genpact România furnizează servicii de finanţe-contabilitate, achiziţii, suport IT şi servicii clienţi unui numar de peste 20 de companii multinaţionale din Europa de Vest şi din Statele Unite.
Genpact este lider in managementul proceselor de afaceri, oferind un portofoliu vast de servicii pentru companii. Compania gestionează peste 3000 de procese pentru mai bine de 400 de clienţi din intreaga lume. Punând procesul in prim-plan, Genpact combină ştiinţa procesului cu soluţii tehnologice, analize targetate şi transformări pragmatice ale proceselor pentru a furniza clienţilor soluţii complexe. Lean şi Six Sigma sunt integrate in cultura Genpact iar Genpact priveşte managementul proceselor de afaceri ca pe o ştiinţă.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro