Gen Z. Viziuni diferite. Dacă sustenabilitatea e încă doar PR în business, Gen Z vrea acum de la angajatori zero plastic la birou, stimulente pentru utilizarea bicicletelor şi traininguri „pe bune“ despre impactul personal asupra mediului

26 martie 2023

„Companiile trebuie să treacă de la preocupări de PR şi CSR la măsuri concrete pentru a colecta date de calitate, a elabora strategii, a introduce procese şi tehnologie, a consolida înţelegerea şi competenţele. Va trebui să avem cu toţii o guvernanţă robustă în materie de sustenabilitate, dincolo de înfiinţarea rolului de chief sustainability officer“, spune Alexandru Reff, country managing partner, Deloitte România şi Moldova, în cadrul anuarului Top 1.000 cele mai mari companii 2023, proiect editorial ZF realizat alături de Deloitte, care anul acesta are ca temă centrală sustenabilitatea.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Gen Z. Viziuni diferite. Dacă sustenabilitatea e încă doar PR în business, Gen Z vrea acum de la angajatori zero plastic la birou, stimulente pentru utilizarea bicicletelor şi traininguri „pe bune“ despre impactul personal asupra mediului".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro