Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare institutii bancare din Romania, a devenit cea mai dinamica banca si in social media, preluand conducerea in categoria „Banci si servicii financiare” pe Facebook, conform clasamentului realizat de Facebrands.ro.
Cu peste 18.600 de fani ai paginii sale oficiale, Garanti Bank da tonul intr-o categorie in care inovatia si dialogul permanent cu utilizatorii fac diferenta.
„Sa fii o institutie bancara in social media este cu totul alta poveste decat a fi un brand de larg consum, eventual si international – este nevoie de o abordare total diferita, care sa inspire increderea de care trebuie sa te bucuri si in offline, dar sa arati fanilor tai ca iti pasa de ei si in afara orelor de lucru. Este ceea ce incercam sa facem in social media: sa fim acel consilier al fiecaruia, care da cele mai bune sfaturi financiare, te tine la curent cu cele mai noi campanii, dar iti si da sugestii despre unde ti-ai putea petrece vacanta sau week-end-ul si, mai ales, intretine un dialog permanent cu fanii”, declara directorul de marketing al Garanti Bank, Ilgaz Kaya.
Desi esential, dialogul singur nu este suficient pentru a mentine un nivel de interactivitate ridicat in social media – in cazul Garanti Bank, abordarea integrata de marketing a asigurat cresterea sanatoasa si in acest medium. Cel mai recent exemplu in acest sens este proiectul „Romania salbatica”: initiat de catre fotograful Dan Dinu, proiectul s-a transformat intr-o expozitie offline reprezentativa, organizata de Garanti Bank si WWF Romania, pentru a fi extinsa si in social media sub forma unei galerii virtuale pe pagina de Facebook a bancii, unde utilizatorii pot vota fotografiile favorite si castiga premii.
Publicarea zilnica de comentarii, precum si raspunsul prompt la intrebarile utilizatorilor sunt de asemenea esentiale in mentinerea interactivitatii. „Este foarte important sa nu lasi intrebari fara raspunsuri, acesta este primul si cel mai usor pas in a arata fanilor tai ca intr-adevar iti pasa de ceea ce fac ei. Este un semn de respect pe care fanii nu il lasa nerasplatit”, adauga Ilgaz Kaya.
In Romania, dinamica Garanti Bank in social media o urmeaza pe cea de grup – brandul Garanti este urmarit de cel mai mare numar de fani din lume in categoria bancar-financiar (peste 540.000 de persoane), conform statisticilor Socialbakers.com.
Noile tehnologii si canale de comunicare in masa sunt de altfel unele dintre principalele platforme pe care Garanti Bank inoveaza. Astfel, in luna iulie a acestui an, Garanti a dezvoltat o aplicatie prin care utilizatorii de iPhone, iPad sau iPod touch pot consulta in orice moment informatii actualizate despre produsele, reteaua de unitati si magazinele partenere ale bancii.
Garanti Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse de calitate si servicii inovatoare pentru toate segmentele de business - retail, IMM si corporate. Prezenta pe piata din Romania din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu solid de clienti, de peste 200.000. Banca detine o retea de 77 de agentii, 180 de bancomate si peste 7.000 de terminale POS.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro