Pe 11 aprilie 2011 au inceput inscrierile pentru cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), competitie care se va desfasura timp de 8 luni de zile sub conceptul Academia de eCommerce si care are ca scop cresterea calitatii magazinelor online si a increderii consumatorilor in tranzactionarea prin internet. Potrivit organizatorilor, standardele GPeC 2011 sunt deosebit de riguroase, deocamdata doar 2 din cele 8 magazine care au solicitat inscrierea, reusind sa treaca de preselectie.
Anuntata oficial inca din noiembrie 2010, cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce este considerata cea mai complexa editie de pana acum, datorita conceptului inovator adus de organizatori. Astfel, magazinele online inscrise in competitie vor trece prin 89 de criterii de jurizare focusate pe optimizarea conversiilor si, pentru prima oara in istoria Galei, vor fi evaluate periodic in 3 etape de jurizare diferite. In plus, reprezentantii magazinelor se vor putea intalni fata in fata cu membrii juriului pentru a le fi explicate punctajele si pentru a primi consultanta gratuita in scopul imbunatatirii afacerii.
Odata cu inceperea inscrierilor la GPeC 2011, organizatorii impreuna cu Legi-Internet si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania au lansat si TRUSTED - programul national de certificare a magazinelor online, prin care toti comerciantii care se inscriu la GPeC si intrunesc conditiile de preselectie, devin Magazine de Incredere certificate TRUSTED. De aceea, conditiile de preselectie GPeC 2011 sunt deosebit de riguroase, potrivit lui Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.
Din cele 8 magazine care si-au exprimat intentia de participare pana in acest moment, doar doua indeplinesc in totalitate criteriile de preselectie si au fost acceptate in competitie. Celelalte magazine vor primi in cursul zilei de astazi raportul de evaluare continand recomandarile noastre pentru a deveni eligibile. Daca le aplica, vor putea intra in concurs si vor primi certificarea TRUSTED, spune Andrei Radu. Asa cum am promis, GPeC 2011 nu este pentru oricine. Ne dorim in competitie doar magazine responsabile, vrem sa cernem piata si sa crestem standardele, pentru ca numai asa putem dezvolta comertul electronic si increderea consumatorilor in tranzactionarea online, adauga Radu.
Eforturile GPeC pentru dezvoltarea pietei dau deja rezultate. Echipa GPeC a derulat, la sfarsitul anului trecut, un studiu national privind dezvoltarea comertului electronic romanesc (www.studiucomertelectronic.ro) la care au participat peste 5.000 de consumatori obisnuiti. Potrivit lui Andrei Radu, rezultatele studiului au fost centralizate si arata o crestere spectaculoasa a gradului de cunoastere a legislatiei in domeniu si a increderii in magazinele atestate GPeC si in comertul online, in general. Studiul va fi disponibil publicului larg pana la sfarsitul lunii aprilie a.c.
GPeC 2011 inseamna un pas urias in evolutia competitiei, dar mai ales pentru dezvoltarea pietei. Este o editie extrem de dificila, dar cu deosebite avantaje pentru magazinele participante datorita know-how-ului castigat, conchide Andrei Radu.
Asadar, pana pe 15 mai, magazinele online se pot inscrie la GPeC 2011 Academia de eCommerce, taxa de participare fiind de 700 lei + TVA. Pentru mai multe detalii despre competitie, cat si pentru intreg desfasuratorul Galei, consultati website-ul evenimentului la www.gpec.ro.
Gala Premiilor eCommerce 2011 este un eveniment organizat de Link 2 eCommerce si sustinut de: BRD-GSG, Orange, UIS, FAN Courier.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro