Producătorul român de automobile Dacia şi-a propus o creştere cu 5-6% a vânzărilor în 2016 faţă de anul trecut, când a vândut 550.000 de maşini, marcând al zecelea an consecutiv de creştere, a spus François Mariotte, directorul comercial al mărcii Dacia la nivel mondial, prezent în weekend pe domeniul Courson din apropiere de Paris, la picnicul anual organizat de Dacia pentru clienţii săi francezi. Pentru brandul românesc, Franţa este principala piaţă, peste 100.000 de maşini fiind cumpărate de francezi în fiecare an. Din totalul vânzărilor, 85% sunt îndreptate către clienţi persoane fizice.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "François Mariotte, directorul comercial al Dacia la nivel mondial: Oamenii care cumpără Dacia vor maşini care să rămână foarte simple, robuste şi solide, nu vor gadgeturi electronice".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro