Franciza La Pink iti va aduce anual peste 50.000 de euro

6 august 2008

In ritm cu tendintele pietei de fashion retail, La Pink intra in Romania din anul 2007, in prezent numarand 2 locatii deschise in zona capitalei, din care cea mai recenta fiind localizata in Baneasa Shopping City. Concept de talie internationala, La Pink isi incepe activitatea in Polonia, in anul 2006, fiind un concept dedicat in exclusivitate femeilor cu varste cuprinse intre 15-50 ani si universului accesoriilor.

Cu doua colectii pe an (primavara-vara si toamna-iarna) si o gama diverisificata de accesorii la preturi competitive, pornind de la bijuterii, esarfe, palarii, si pana la ceasuri, curele, sandale si genti, stilul LA PINK se asorteaza atat cu femeia clasica, moderna activa la intalnirile de business, cat si cu cea casual, trendy prezenta la intalnirile in oras cu prietenii.

Magazinele La Pink opereaza pe suprafete cuprinse intre 40-70 mp, iar localizarea se va face de viitorul partener francizat in marile centre comerciale sau in locatii stradale din zone centrale cu trafic pietonal intens.

Expansiunea teritoriala nationala La Pink vizeaza orasele tarii cu o populatie de peste 100.000 locuitori. Viitorul partener francizat va comercializa in magazinele La Pink 2 colectii pe an, marfa fiind livrata acestuia de catre francizor.
Printre avantajele oferite de catre francizor viitorului sau partener francizat se numara: posibilitatea de retur a marfii nevandute la finele fiecarui sezon, training personalului angajat, software pentru gestiunea magazinului dat in folosinta in mod gratuit.
Din punct de vedere financiar, investitia totala initiala necasare pentru deschiderea unei unitati La Pink este de aprox. 40.000 Euro, reprezentand taxa de intrare in reteaua de franciza, alaturi de alte costuri de start-up relevante: costurile cu amenajarea spatiului, mobilier, stoc initial de marfa.

Pentru unitatea francizata La Pink se estimeaza o recuperare a investitiei de start-up in maxim 3 ani de activitate si o cifra de afaceri anuala de peste 50,000 Euro.
Magazinele La Pink inregistreaza un trafic de peste 2.500 de clienti/luna si care asorteaza accesoriile LA PINK atat cu stilul vestimentar casual, cat si cu cel clasic, elegant.

Investitorii interesati de oportunitatea de afacere La Pink pot obtine mai multe detalii in mod gratuit de la CHR Consulting.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro