Conceptul Carré Blanc, lansat in Franta in 1982, s-a impus rapid pe acesta piata gratie calitatii foarte buna a produselor comercializare, originalitatii si stilului usor de identificat. Magazinele deschise sub acest nume ofera o gama diversificata de articole pentru casa, decoratiuni interioare si produse textile, intr-o perfecta alchimie calitate – pret.
Pentru dezvoltarea in Franta Carré Blanc a optat pentru sistemul de franciza care a facilitat extinderea intr-un ritm rapid, in timp ce la nivel international s-a optat pentru acordarea unor masterfrancize, in tari precum Belgia, Grecia, Canada, Elvetia, Portugalia etc. Reteaua de locatii se dezvolta constant, primele locatii fiind deschise deja si in Romania (o locatie in Carrefour Feeria si una in Carrefour Constanta) .
In Franta sunt deschise in prezent peste 180 de magazine, planul pentru 2008 fiind atingerea unui numar de aproximativ 300 de locatii, pe intreg teritoriul tarii.
Locatiile Carré Blanc se bucura de o atentie deosebita din partea francizorului; acestea au un stil special, vitrine mari si interior intens luminat, permitand in acest fel cumparatorilor sa vada foarte bine produsele expuse. Produsele comercializata in aceste magazine se impart in patru categorii: articole pentru dormit, pentru pat, articole pentru baie (prosoape si alte accesorii), articole pentru masa si diverse decoratiuni si accesorii pentru copiii. Aceste linii de articole sunt permanent imbogatite, pastrandu-si insa originalitatea si nivelul calitativ, toate acestea pentru a putea mentine pozitia de lider in acest segment, ocupata de cativa ani in Franta.
In calitate de francizor, Carré Blanc acorda sprijin partenerului francizat in amenajarea, decorarea magazinului, training initial si asistenta pana in momentul deschiderii locatiei dar si pe parcursul activitatii comerciale. In ceea ce priveste locatia, un factor extrem de important in succesul unui astfel de concept, trebuie sa aiba o suprafata de 70-90 de mp, intr-un centru comercial sau o locatie stradal, intr-o zona comerciala, cu trafic pietonal.
Costurile unei astfel de franciza sunt taxa de franciza de 14 000 de euro si investitia globala de aproximativ 120 000 de euro. In cazul Carré Blanc, francizorul nu solicita achitarea unei redevente din cifra de afaceri.
Pentru mai multe detalii despre acesta franciza puteti obtine de la consultantii THINKBIG International la numarul de telefon (021) 312 51 41 sau pe http://www.franciza.ro sau http://www.thinkbig.ro.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro