FOTO Grecii au adus utilajul Varvara și au început să sape al doilea cel mai lung tunel feroviar din România. "Este o capodoperă inginerească."

Compania AKTOR a pornit cel de-al doilea utilaj TBM, denumit Varvara, pentru săparea tunelurilor gemene de la Ormeniș, în muntele de lângă Racoș, pe traseul viitoarei căi ferate Brașov – Simeria, parte a Coridorului Rin – Dunăre, secțiunea Brașov - Sighișoara, subsecțiunea 2: Apața-Cața. Varvara (numită după Sf. Varvara, protectoarea minerilor) va săpa alături de Eleni, primul utilaj TBM care a pornit pe 5 martie 2024.

Citeste integral pe profit.ro - FOTO Grecii au adus utilajul Varvara și au început să sape al doilea cel mai lung tunel feroviar din România. "Este o capodoperă inginerească."

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro