Respingerea consumatorilor chinezi a marcilor auto japoneze, reactie generata de conflictul teritorial dintre cele doua tari este in beneficiul marcilor auto straine. Unul dintre marii beneficiari ai situatiei conflictuale este ford, care se vede in fata unei cresteri a vanzarilor pe piata chineza, cea mai mare din lume. Pe langa Ford, General Motors este un alt castigatori al situatiei create in regiune.
Astfel, in timp ce marcile japoneze isi reduc semnificativ capacitatile de productie si raporteaza vanzari slabe, cele doua companii americane raporteaza cresteri de vanzari in cea mai mare piata auto din lume. Livrarile facute de General Motors au crescu cu 14% in octombrie, la 251.812 unitati, in timp ce Ford a vandut in cursul lunii trecute 60.518 unitati, ceea ce inseamna o crestere de 48% fata de perioada similara din 2011.
Producatorii auto americani au reusit sa castige teren pe o piata dominata in mod traditional de Toyota si Honda.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro