Foodpanda intră în retail, o piaţă de peste 20 mld. euro. Platforma de livrări deschide propriile magazine sub brandul pandamart. Compania a învăţat despre retail de la partenerii săi cu care colabora deja pentru livrări şi acum intră pe această piaţă cu propriul format

18 ianuarie 2021

Platforma de livrări Foodpanda intră în retail, o piaţă de peste 20 mld. euro, deschizând propriile magazine sub brandul pandamart. Din aceste unităţi definite de companie ca fiind magazine de convenienţă, livrarea se va face în maximum 30 de minute, iar comenzile se plasează direct de pe platformă.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Foodpanda intră în retail, o piaţă de peste 20 mld. euro. Platforma de livrări deschide propriile magazine sub brandul pandamart. Compania a învăţat despre retail de la partenerii săi cu care colabora deja pentru livrări şi acum intră pe această piaţă cu propriul format".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro