Fondatorul importatorului de jucării Nichiduţă Trading: „A fost o creştere de 25-30% pe partea de jucării, se cumpără cele care implică joaca în familie“. Perioada de izolare îi determină pe părinţi să cumpere jucării pentru a le oferi o activitate copiilor. Creşterea cererii pe site-ul nichiduta.ro a fost de 25-30%, comparabilă cu perioada Crăciunului, din datele ZF

9 aprilie 2020

Toboganele pentru copii şi produsele consumabile pen­tru bebeluşi au fost cele mai că­utate produse în ultimele săptă­mâni de pe site-ul Nichiduţă Tra­ding, o companie înfiinţată în 2012 de doi antreprenori din Constanţa.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Fondatorul importatorului de jucării Nichiduţă Trading: „A fost o creştere de 25-30% pe partea de jucării, se cumpără cele care implică joaca în familie“. Perioada de izolare îi determină pe părinţi să cumpere jucării pentru a le oferi o activitate copiilor. Creşterea cererii pe site-ul nichiduta.ro a fost de 25-30%, comparabilă cu perioada Crăciunului, din datele ZF".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro