Florin Popa, directorul B2B al Orange: În această perioadă cele mai multe solicitări sunt legate de soluţiile care facilitează munca la distanţă. „Avem de-a face cu o digitalizare forţată nu doar a mediului de afaceri, ci a întregii societăţi“

24 aprilie 2020

Majoritatea cererilor venite în ultima perioadă de la clienţii diviziei de business a Orange, liderul pieţei locale de telecom, au fost legate de implementarea de soluţii de muncă de la distanţă în contextul restricţiilor impuse de autorităţi pe fondul pandemiei de COVID-19.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Florin Popa, directorul B2B al Orange: În această perioadă cele mai multe solicitări sunt legate de soluţiile care facilitează munca la distanţă. „Avem de-a face cu o digitalizare forţată nu doar a mediului de afaceri, ci a întregii societăţi“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro