Flamingo estimeaza dublarea vanzarilor de notebook-uri

25 septembrie 2007

Retailerul de electronice, electrocasnice si produse IT&C, Flamingo International a inregistrat o crestere cu 20% a vanzarilor de notebook-uri in perioada iulie-august si mizeaza pe o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse in 2007, potrivit companiei. "In ultima perioada s-a observat o cerere tot mai mare pentru notebook-uri, fenomen influentat in mare masura si de scaderea preturilor pentru laptopuri, precum si de schimbarea preferintelor consumatorilor. O contributie semnificativa in evolutia spectaculoasa a vanzarilor de notebook-uri din ultimele doua luni a avut-o si parteneriatul strategic incheiat cu Sony, pentru distribuirea brandului Sony Vaio in exclusivitate. Rezultatele foarte bune inregistrate pana acum ne determina sa estimam o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse, pana la sfarsitul acestui an" a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.

Potrivit oficialilor Flamingo International, rezultatele financiare pe acest segment, pentru sezonul urmator, vor fi favorizate de cele doua perioade de vanzari intensive, inceperea anului scolar si apropierea sarbatorilor de iarna.

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro