Dupa lupta acerba pentru marile orase, firmele de retail pentru produse electronice isi muta disputa si in orasele medii si mici, adaptand oferta si spatiul aferent in functie de posibilitatea pietei locale. Astfel, Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, a deschis numai in luna iulie trei magazine Flanco, investitia totala fiind de 600.000 de euro.
Cu o suprafata totala de 1.500 mp, noile magazine Flanco sunt deschise in orasele Odorheiu Secuiesc, Caransebes si Pitesti.
'Asa cum am anuntat la inceputul anului, vom continua sa ne consolidam pozitia la nivel national atat prin extinderea retelei Flanco World, cat si prin extinderea retelei Flanco. Daca magazinele Flanco World se concentreaza pe suprafete mari de vanzare (1.000 - 3.000 mp), magazinele Flanco pastreaza conceptul de magazine de proximitate cu suprafete medii de vanzare (500 - 1.000 mp), care gestioneaza in general mai eficient spatiul de expunere', a declarat directorul general al Flamingo International, Jiri Rizek.
Flamingo International detine in prezent 111 magazine dintre care 64 de magazine Flanco, 21 de unitati Flanco World, restul apartinand retelei Flamingo, prezente in toate regiunile tarii.
Retailerul isi propune sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul acestui an si de 90.000 mp la finalul lui 2010.
Grupul Flamingo International, care activeaza pe piata locala din 1994, a inregistrat in primul trimestru vanzari de peste 170 milioane lei, in crestere cu 38% fata de perioada similara a anului trecut, cand acestea s-au plasat la 121 milioane lei. Compania a incheiat primele trei luni cu pierderi de 3,9 milioane lei, cu 64% mai reduse decat cele din intervalul similar al anului trecut, de 5,6 milioane lei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro