Fashion Days: Vânzările online de fashion vor ajunge la un maxim de 57% din total piaţă în al doilea trimestru. Înainte de izbucnirea crizei cauzate de pandemia de COVID-19, segmentul online avea o pondere de doar 10% din totalul pieţei locale de modă

Vânzările online de fashion din România au scăzut în a doua jumătate a lunii martie ca urmare a instaurării stării de urgenţă, însă în luna aprilie au revenit pe creştere, ponderea acestora în totalul pieţei autohtone de modă fiind prognozată să ajungă la 57% în al doilea trimestru al acestui an, potrivit estimărilor Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion de pe plan local.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Fashion Days: Vânzările online de fashion vor ajunge la un maxim de 57% din total piaţă în al doilea trimestru. Înainte de izbucnirea crizei cauzate de pandemia de COVID-19, segmentul online avea o pondere de doar 10% din totalul pieţei locale de modă".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro