Facebook transforma paginile companiilor in mall-uri online

9 septembrie 2015

Reteaua de socializare Facebook va lansa doua noi sectiuni pentru paginile de companie: cumparaturi (shopping) si servicii (services), ceea ce permite adaugarea produselor si a serviciilor direct in pagina de Facebook.

Facebook a inceput testarea sectiunii "Cumparaturi" inca din luna iulie. Aceasta permite companiilor sa isi prezinte si sa isi vanda produsele in pagina de Facebook. Sectiunea "Servicii" vizeaza companile care ofera servicii profesionale clientilor.

Compania Facebook sustine ca va continua sa adauge si alte sectiuni pentru paginile de companii si butoane call-to-action. Scopul acestor schimbari este de a ajuta companiile sa isi personalizeze paginile in functie de domeniul de activitate.

Mai mult, Facebook ajuta oamenii sa interactioneze mai usor cu companiile prin integrarea unor noi butoane call-to-action, care sunt momentan in faza de testare: "Suna acum" (call now), "Trimite mesaj" (send message) si "Contacteaza-ne" (contact us).

Sursa / Foto: Mashable

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro