Facebook: Like-uri in valoare de peste 17000 de dolari

29 aprilie 2013

Compania de studii sociale Syncapse a realizat recent un studiu care demonstreaza ca un like dat unei companii sau unui brand pe Facebook poate fii considerat generozitate din partea utilizatorilor. Aceasta actiune simpla de a da Like valoreaza nu mai putin de 174,17 dolari, informeaza LiveScience.com

Studiul celor de la Syncapse s-a bazat pe observarea a peste 2000 de utilizatori care au dat Like unui brand. S-a putut observa ca utilizatorii au tinut cont de factori precum: cheltuielile de productie, dinsponibilitatea de a recomanda produsul, loialitatea, costul de achizitie a publicitatii si afinitatea fata de brand pentru a determina valoarea medie a unui fan, conform Agerpres.

Prin urmare userii cheltuiesccu 116 dolari mai mult pe an decat userii care nu au dat Like, dar si in domeniul de referinta al marcii respective cu 43 % mai mult. De asemenea s-a constatat ca utilizatorii de pe Facebook sunt cu 18% mai multumiti si ca exista o posibilitate cu 11% mai mare sa continue sa foloseasca marca respectiva spre deosebire cu cei care nu au dat Like sau nu folosesc Facebook-ul in acest scop.

Conform principiului lui Pareto ,, 20% din clienti, reprezinta 80% din vanzari'' se intelege ca atata timp cat segmentele de public sunt mai izolate, mesajul are mai multe sanse de succes.

Acest studiu mai atrage atentia si asupra faptului ca managerii ar trebui sa-si indrepte atentia tot mai mult catre Facebook ca instrument de legatura intre compania lor si public deoarece doar in acest fel isi vor putea cunoaste mai bine publicul.

Raluca Sandu
[email protected]

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro