Facebook intentioneaza sa introduca o tehnologie similara cu cea folosita de Google, care permite licitatii in timp real pentru publicitate pe site. Astfel, compania lui Zuckerberg spera sa reuseasca o targetare mai eficienta a publicitatii catre consumatori.
Noul serviciu, numit Facebook Exchange, le va permite publicitarilor sa aleaga tipologii specifice de public tinta in functie de natura produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Publicul tinta va fi ales automat de catre platforma serviciului dintre utilizatorii retelei sociale, criteriile de selectie fiind realizate in funtie de comportamentul online al utilizatorului. Costurile vor fi stabilite la 1000 de vizualizari ale materialului publicitar.
Prina aceasta solutie, Facebook spera sa-si creasca veniturile din publicitate prin folosirea datelor pe care le detine despre utilizatori. Nevoia unei monetizari a acestei resurse de care dispune reteaua sociala a devenit mult mai stringenta dupa scaderea actiunilor Facebook la bursa.
Functionalitatile anuntate pentru Facebook Exchange au caracteristica principala de a facilita targetarea mai precisa a utilizatorilor. Cunoscand o serie de detalii personale postate pe profil, specialistii in marketing vor avea o imagine mai clara despre interesele si pasiunile utilizatorului, putand astfel sa-l abordeze cu un mesaj adaptat in functie de aceste date, anunta Bloomberg.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro