Facebook cauta noi modalitati de a genera bani cu ajutorul aplicatiei Messenger si urmeaza sa afiseze anunturi in interiorul platformei de mesajerie. Acestea vor putea fi disponibile in urmatoarele luni.
Potrivit unui raport care citeaza surse din interiorul companiei, sugereaza ca anunturile de pe Messenger for fi diferite de cele care apar pe Facebook. Anunturile vor aparea numai in mesajele unui utilizator cu o companie, doar in cazul in care acestia au avut o conversatie anterioara in cadrul aplicatiei Messenger.
Se pare ca Facebook planuieste sa personalizeze intr-un mod diferit URL-urile pe care companiile le pot distribui clientilor. Pentru a fi mai usor pentru brand-uri si afaceri sa comunice pe Facebook, TechCrunch speculeaza faptul ca URL-urile ar putea fi inceputul unei modalitati prin care brand-urile pot utiliza Messenger in locul altor platforme traditionale de servicii pentru clienti.
Majoritatea utilizatorilor Facebook si ai altor retele de socializare par a fi sensibili la publicitatea prea agresiva, asadar suntem curiosi sa vedem cum vor reactiona utilizatorii odata ce Messenger incepe sa afiseze anunturi.
Sursa Articol: Mashable / Foto: ITechSum
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro