Reteaua de socializare a lansat functia care permite utilizatorilor sa se aboneze la evenimentele create de anumite companii sau formatii.
Paginile de Facebook au acum butonul "Abonare la eveniment" aflat sub butonul "Like" din pagina de eveniment, ceea ce trimite notificari utilizatorilor de fiecare data cand compania sau formatia respectiva gazduieste un nou eveniment.
De asemenea, te poti dezabona de la anumite evenimente. Anterior, utilizatorii erau nevoiti sa verifice periodic paginile evenimentelor care urmau sa aiba loc sau sa fie invitate de catre un prieten.
Scopul acestei functii este de a creste vizibilitatea unor evenimente pe care le-ai fi omis, chiar daca ai dat "Like" la pagina in trecut.
Principalul motiv pentru care Facebook a decis sa dezvolte aceasta noua functie are la baza multiplele critici, primite in special din partea administratorilor unei pagini, in ceea ce priveste faptul ca reteaua de socializare dadea prioritate postarilor programate si platite.
Noua functie de abonare la un eveniment al unei pagini va creste rata vizibilitatii atat a paginii, cat si a evenimentelor pe care le organizeaza sau la care participa compania sau formatia respectiva.
Sursa: Mashable / Foto: TechCrunch
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro