Daca rasfoiesti presa scrisa, vei vedea ca e plina de reclame, bannere si tot felul de spoturi publicitare. Reclamele din tiparituri sunt puse strategic, astfel incat sa atraga atentia cititorilor cat mai repede. Mesajul din publicitatea in presa scrisa trebuie sa exprime ce are de spus rapid pentru a fi eficient. ...
Pentru a avea parte de publicitate intr-un mod rapid si fara prea multe complicatii, trebuie sa ai in vedere anumite criterii. Se stie ca cititorii se uita intai la titluri. Daca titlul este interesant, acest lucru ii motiveaza pe oameni sa citeasca mai multe lucruri despre produs, pret si oferta. Titlurile au rolul de a se adresa unei nevoi anume a consumatorilor. In primul rand cauta inspiratie parcurgand alte titluri sau alte mesaje publicitare.
Incearca sa eviti folosirea numelui companiei pe post de titlu, o greseala obisnuita, a multor intreprinzatori. Vei obtine o rata de raspuns mult mai mare daca titlul anuntului publicitar raspunde la intrebarea “Eu ce am de castigat?” Compune deci un titlu care sa dea audientei tale raspunsul asteptat. In textul mesajului tau, ofera o recompensa pentru cititorul care te suna sau vine la magazin. Poti oferi un discount, un cupon cu o reducere de 20% sau o participare gratuita la o tombola. De asemenea incearca sa nu incarci cititorul cu o multime de date despre afacerea ta. Obiectivul tau este de a insera exact informatia de care au nevoie cititorii pentru a le atrage atentia si a-i determina sa raspunda.
Plasarea unei reclame
Reclamele din diverse publicatii sunt eficiente pentru producatorii sau intreprinderile care isi desfasoara activitatea pe plan local. Nu numai ca te poti adresa unui numar mare de persoane dintr-o arie anume, dar poti si sa tintesti consumatorii potentiali in functie de interesele lor (din sport, moda, stiluri de viata sau economie, etc.). Fa o plimbare la biblioteca locala si studiaza publicatiile din arhiva pentru a stii unde sa plasezi anuntul tau. Care este ziua cea mai buna pentru a-ti publica anuntul? Daca desfasori o activitate de catering, vei dori, probabil, sa alegi ziua de Miercuri sau de Joi, pentru ca acestea sunt zilele in care ziarele au sectiuni de alimentatie. Care din aceste sectii se va orienta cel mai bine asupra pietii tale tinta? Daca oferta ta este orientata asupra persoanelor de sex masculin, sectiunea de sport ar fi cea mai indicata.
Costurile de publicitate depind de un numar de factori, precum marimea anuntului, amplasamentul, ziua in care este difuzat, etc. Suna si cere programul de publicitate al publicatiei pentru a determina pasii de urmat, si costurile.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro