Este unul dintre cele mai puternice 50 de branduri din lume, un gigant cu afaceri de miliarde de dolari. Care este povestea brandului iconic Cartier, „bijutierul regilor şi regele bijutierilor“

19 septembrie 2019

Regele Edward al VII-lea al Marii Britanii a caracterizat brandul Cartier ca „bijutierul regilor şi regele bijutierilor“. Au trecut mai bine de 100 de ani de atunci, dar sintagma a rămas. Astăzi bijuteriile şi ceasurile casei franţuzeşti „încununează“ în continuare purtătorii, fie că e vorba de şefi de stat, actori, oameni de business, de ce nu, prinţi şi prinţese sau chiar capete încoronate. Fondat în 1847 ca un business antreprenorial, Cartier a ajuns un colos, unul dintre cele mai puternice 50 de branduri din lume, un gigant cu afaceri de miliarde de dolari. Dar dincolo de cifre, este un nume care a scris şi continuă să scrie istorie, după cum povesteşte pentru După Afaceri Premium, Pierre Rainero, image, style and heritage director în cadrul Cartier.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Este unul dintre cele mai puternice 50 de branduri din lume, un gigant cu afaceri de miliarde de dolari. Care este povestea brandului iconic Cartier, „bijutierul regilor şi regele bijutierilor“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro