Compania Epson a anuntat miercuri rezultate in crestere cu 52% dupa prima jumatate a anului in Romania si venituri in valoare de sapte milioane de euro, mizand in 2008 pe un volum de vanzari de 15 milioane de euro.
"Ne mentinem dupa primele sase luni obiectivul propus pentru intreg anul 2008, acela de a atinge un volum de vanzari de 15 milioane de euro, ceea ce presupune o crestere cu 15% fata de anul anterior", a declarat miercuri managerul de marketing si vanzari al Epson Romania, Simona Decuseara.
Potrivit reprezentantilor companiei pe segmentul de imprimante, incluzand si imprimantele multifunctionale, cota de piata inregistrata in prima jumatate a anului a fost de 14%, vanzarile totale inregistrate de Epson fiind de 44.000 de unitati. Astfel, o evolutie buna au avut-o imprimantele matriciale, segment in care Epson detine o cota de 97% din piata, numarul de unitati vandute ajungand la 17.500 de unitati ca urmare a cererii foarte mari in domenii precum cel financiar-bancar si guvernamental.
De asemenea, segmentul multifunctionalelor cu jet a cunoscut o crestere importanta inregistrand o cota de 13% in trimestrul I, numarul unitatilor vandute fiind de 26.000 de unitati. Pe segmentul proiectoarelor cota de piata a fost, potrivit studiului DTC, de 15% in trimestrul al doilea. Rezultatele obtinute pentru modelele Home Cinema se reflecta intr-o cota de 53%, pozitionand compania ca lider de piata al acestui segment.
Potrivit reprezentantilor companiei, in ceea ce priveste planurile pentru perioada urmatoare, Epson isi va concentra atentia pe dezvoltarea anumitor segmente cu potential precum cel al produselor dedicate mediului educational, al solutiilor pentru sistemul bancar, dar si pe zonele traditionale cum ar fi imprimare si in special in zona foto si proiectoare.
"Conform estimarilor noastre, piata de imprimante va ajunge in 2008 la 700.000 de unitati. tinta noastra este atingerea unei cote de piata de 10%, focusul pentru perioada urmatoare fiind pe cresterea ponderii Photo in vanzarile totale de imprimante inkjet, multifunctionale si singlefunction. Pe segmentul utilizatorilor individuali ne putem astepta la o adoptare si mai larga a imprimantelor cu functii foto sau a celora cu functii de imprimare pe CD/DVD", a adaugat managerul Epson.
Potrivit companiei, estimarea in privinta pietei videproiectoarelor pentru acest an vizeaza o crestere de aproximativ 20%, pana la nivelul a 25.000 de unitati, luand in considerare o rata de adoptie crescuta atat pe segmentul business cat si in zona consumer. Obiectivul setat de companie pentru 2008 pe segmentul videoproiectoarelor este atingerea unei cote de piata de 20%.
Epson este lider global in produse de imagine, incluzand imprimante, proiectoare 3LCD si LCD de dimensiuni mici si mijlocii. Compania detine o retea formata din 88.925 de angajati in 109 companii din toata lumea si face parte din corporatia japoneza Seiko Epson, infiintata in 1942, grupul avand vanzari consolidate de 1,347 miliarde de yeni in anul fiscal 2007. Epson Europe B.V. are sediul in Amsterdam, fiind centrul zonal al grupului pentru Europa, Estul Mijlociu, Rusia si Africa. Epson Europe detine 2.400 de angajati, vanzarile in anul fiscal 2007 fiind de 1,854 milioane euro.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro