Dupa ce a primit o infuzei de capital din partea Naspers, eMag accelereaza investitiile in IT si infrastructura pentru a putea scurta termenii de livrare, pentru a mari spatiile de depozitare si nu in ultimul rand pentru a gasi noi parteneri. Aceste investitii au ca punct final un target ambitios, atingerea unei cifre de afaceri de un miliard de euro. eMag a inregistrat in 2012, o cifra de afaceri de 165 milioane de euro.
Chiar daca vor sa atinga acel target ambitios, reprezentantii celui mai mare magazin online din Romania spun ca, pe termen scurt nu cifra de afaceri este prioritatea, ci crearea infrastructurii care sa sustina o asemenea crestere masiva.
Iulian Stanciu, manager eMag a spus pentru Wall-Street.ro: „Spre deosebire de multe alte magazine, ne permitem luxul de a privi cu cinci, sapte si chiar zeci ani in fata. Vom investi mult in instruirea angajatilor, infrastructura IT si logistica. De ieri am inceput livrarea in aceeasi zi in Bucuresti si, treptat, vom extinde si in alte localitati aceasta facilitate.”
In plus, compania se axeaza pe diverisficare ofertei de produse si servicii, dar si cresterea numarului furnizorilor pe toate gamele de produse astfel incat livrarea catre client sa poata fi facuta in cel mai scurt timp dupa finalizarea comenzii online.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro