eMAG strânge şurubul şi introduce taxe de livrare şi pentru produsele pe care clienţii le ridică şi le transportă singuri acasă. „Livrarea rapidă şi predictibilă atrage costuri mai mari, iar eMAG a subvenţionat si subvenţionează în continuare o parte din aceste costuri“

8 ianuarie 2020

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a introdus la finele anului 2019 noi taxe pentru livrarea produselor, care vizează chiar şi produsele pe care clienţii aleg să le ridice din showroomurile proprii ale companiei, mutare explicată de magazinul online prin necesitatea de a susţine costurile mari înregistrate pentru a continua dezvoltarea serviciilor.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "eMAG strânge şurubul şi introduce taxe de livrare şi pentru produsele pe care clienţii le ridică şi le transportă singuri acasă. „Livrarea rapidă şi predictibilă atrage costuri mai mari, iar eMAG a subvenţionat si subvenţionează în continuare o parte din aceste costuri“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro