Magazinul online eMAG îşi relochează operaţiunile în sedii noi, cu facilităţi dedicate fiecărei activităţi, valoarea totală a investiţiilor, în amenajare şi în sistemul informatic, urmând să atingă 2,5 milioane de euro până la sfârşitul acestui anului. În prima etapă, eMAG a deschis centrul logistic în zona comercială din vestul Bucureştiului, adiacentă autostrăzii A1, cu o suprafaţă de 3.000 metri pătraţi, organizat ca depozit şi centru de expediţii. Noul centru, deschis din luna aprilie, este conceput pentru a asigura necesarul operaţiunilor pentru următorii trei ani.
În faza a doua, compania a mutat magazinul de prezentare în Grant Shopping Center Crângaşi, cu o suprafaţă şi funcţii similare cu cel anterior, acesta urmând să fie deschis la finalul anului. În cadrul eMAG.Live! Concept Showroom, aşa cum va fi numit acest spaţiu, vor fi zone tematice de testare a produselor, alături de spaţii dedicate de self-service online, pentru informare şi comenzi.
Centrul de Service eMAG a fost relocat într-un spaţiu mai amplu, cu acces facil pentru clienţi, ce permite creşterea vitezei de răspuns în rezolvarea solicitărilor.
"Toate aceste noi locaţii susţin planurile de dezvoltare ale magazinului online şi vor aduce un concept nou pe piaţa din România. Ideile pe care le-am pus în aplicare provin în parte din nevoi de business şi în parte din feedback-ul primit din partea membrilor comunităţii eMAG, care susţin activ dezvoltarea noastră", a declarat, într-un comunicat, directorul de dezvoltare online al eMAG, Radu Apostolescu.
În curând va fi inaugurat şi noul sediu central al eMAG, într-o clădire de birouri structurată pe şapte nivele, situată în zona Virtuţii.
eMAG a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 76,7 milioane de euro, de doua ori mai mult decât în 2006, când compania a raportat afaceri de 35 de milioane de euro. Pentru acest an, compania are ca obiectiv o cifră de afaceri de 140 - 150 de milioane de euro.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro