Electrocasnicele şi produsele electronice, mai ales televizoarele, au susţinut creşterea uşoară a pieţei de electro-IT în primul semestru

29 august 2019

Vânzările de electrocasnice mari şi mici, stimulate de programul Rabla, şi cele de produse electronice, mai ales televizoare, au fost singurele sectoare care au avut creşteri valorice în prima jumătate a anului faţă de perioada similară a anului trecut, în condiţiile în care, per total, piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată a crescut cu 2%, la 1,43 miliarde euro, arată datele companiei GfK.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Electrocasnicele şi produsele electronice, mai ales televizoarele, au susţinut creşterea uşoară a pieţei de electro-IT în primul semestru".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro