Efervescenţa ultimului deceniu pe o piaţă de 20 mld. lei. Dispariţii de branduri, nume noi, vânzări şi insolvenţe au „rodat“ domeniul bricolajului din România în ultimii zece ani. De departe, Dedeman are cea mai marcantă evoluţie de pe piaţa bricolajului în ultimii zece ani

4 decembrie 2019

Schimbări de brand, tranzacţii, ascensiune în top, expansiune, insol­venţe - sunt câteva dintre tendinţele care s-au făcut remarcate în ultimii zece ani pe piaţa locală a distribuţiei de materiale de construcţii şi decoraţiuni.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Efervescenţa ultimului deceniu pe o piaţă de 20 mld. lei. Dispariţii de branduri, nume noi, vânzări şi insolvenţe au „rodat“ domeniul bricolajului din România în ultimii zece ani. De departe, Dedeman are cea mai marcantă evoluţie de pe piaţa bricolajului în ultimii zece ani".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro