Echipamentele pentru birou - doar din categoria de produse profesionale!

21 februarie 2020

In sectorul de birotica exista game foarte diversificate de echipamente pentru birou, tehnologia de ultima generatie devenind din ce in ce mai accesibila tuturor tipurilor de utilizatori. Mereu exista insa varfuri de gama si mereu exista o diferenta majora in ceea ce priveste durabilitatea produselor in functie de adresabilitate: sunt echipamente dedicate utilizatorilor individuali (cele ce se gasesc in general in retail) si echipamente profesionale, special dedicate mediului de afaceri. Acestea din urma sunt concepute special pentru utilizare intensiva. Rezista mai bine pe termen lung, dar in acelasi timp pot functiona rapid si eficient la cerinte multiple.

Un bun exemplu este cel al imprimantelor. Pe segmentul de echipamente profesionale, standardul este reprezentat de imprimantele laser. Mai mult decat atat, de baza in orice birou de firma este cel putin un echipament multifunctional, adica o imprimanta care asigura nu doar printare, ci si copiere documente, scanare documente, in unele cazuri chiar si fax. Modelele de imprimante multifunctionale sunt fabricate din materiale rezistente la uzura intensa si in plus asigura o viteza foarte mare de printare. De asemenea, sunt echipate cu tonere de mare capacitate si asigura un randament foarte bun la printare. Costurile pot fi foarte mici, tinand cont de volume.

Producatori de top precum HP sau Konica Minolta sunt recunoscuti pentru gamele lor premium de echipamente profesionale in sectorul imprimantelor multifunctionale. Orice firma care investeste in astfel de dotari isi doreste un raport calitate / pret cat mai bun. De cele mai multe ori, aceste echipamente sunt mai greu de identificat in ofertele retailerilor generalisti chiar si din sectorul electroIT, fiind insa usor de cumparat de la retaileri B2B. Acestia ofera la pachet si partea de consultanta si mentenanta - detalii pe https://www.ecopy.ro/, un astfel de retailer specializat, adresat mediului de afaceri.

Prin echipamente pentru birou ne putem referi inclusiv la computere desktop si monitoare, laptopuri (chiar si ultramobile), scannere si alte dispozitive de folos in acest mediu. Toate aceste echipamente trebuie sa fie concepute pentru uz profesional, pentru a oferi randament adecvat in mediul de business. Corporatiile investesc mereu in echipamente profesionale de ultima generatie si fac upgrade la fiecare 2-3 ani. IMM-urile sunt ceva mai practice si evita orice investitie care nu este absolut necesara, insa in functie de necesitati, mai ales cu ajutorul unui consultant (serviciu gratuit) se pot identifica echipamentele potrivite in raport cu bugetul si cu nevoile specifice ale afacerii.

In concluzie, desi prezentarea unor produse poate fi atractiva si pentru mediul de afaceri, este bine sa fie selectate exclusiv echipamente dedicate mediului profesional. Este la fel ca in HoReCa, acolo unde un restaurant nu poate utiliza cuptoare sau frigidere standard, ci are nevoie neaparat de produse dedicate acestui mediu, echipamente profesionale.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Echipamentele pentru birou - doar din categoria de produse profesionale!

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro