BCR a deschis 23 de unităţi de tip self-banking cu program non-stop, denumite Easy 24 Banking, şi va extinde reţeaua de acest tip până la 50 de agenţii la sfârşitul anului. Easy 24 Banking reuneşte trei servicii specializate, care permit accesul clienţilor la operaţiuni bancare prin Internet, prin apel telefonic şi, respectiv, prin zone special amenajate în cadrul unităţilor bancare. BCR şi-a propus să ajungă la 75.000 de utilizatori activi până la sfârşitul anului 2008 pentru serviciul Easy 24 Banking, care oferă acces la operaţiuni bancare fără a mai intra în contact cu banca sau fără a fi restricţionat de programul de lucru al unităţii bancare.
La o lună de la lansare, serviciul 24 Banking are deja 15.000 de utilizatori, au anunţat luni, oficialii BCR. Banca şi-a propus ca în 2008 să reducă numărul de tranzacţii cash cu 15 la sută.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro