Dupa HEI, Servus!

MOL intentioneze sa lanseze restaurante non-stop sub brand-ul "Servus" in cadrul benzinariilor si sa introduca serviciul de internet wireless in mai multe statii de distributie carburanti. Compania vrea sa lanseze si alte servicii, dar este insa foarte atenta la costul implementarii acestora. "Suntem axati pe cresterea numarului de servicii, dar sunt unele care necesita foarte multe investitii si nu renteaza. Sunt competitori ai nostri, care aloca sume foarte mari de bani pentru sisteme de plata a facturilor, dar numarul clientilor lor creste foarte putin", a declarat directorul general al MOL Romania, Zsolt Szalay.

Potrivit acestuia, MOL Romania a lansat, in mai, primul restaurant non-stop, sub brandul "Servus", in cadrul unei benzinarii din Bucuresti, localizate pe bulevardul Corneliu Coposu, iar printr-o colaborare cu unul dintre furnizorii de servicii telefonie mobila, clientii companiei isi pot incarca electronic cartelele telefoanelor mobile direct in benzinarii.

"Restaurantul din Bucuresti a fost primul, dar nu ne vom extinde decat acolo unde se justifica existenta unei astfel de unitati", a subliniat oficialul companiei petroliere.

Mai mult, in 13 statii MOL, clientii pot avea acces la internet wireless gratuit prin hotspot-urile Zapp. Benzinariile cu acces la wireless sunt localizate in Baia Mare - doua, Brasov - una, Bucuresti - trei, Carei - una, Iasi - una, Pitesti - una, Ploiesti - una, Resita - una, Satu Mare - una si Sebes - una.

Intrebat daca MOL va lansa noi produse petroliere in acest an, directorul general al companiei a raspuns negativ.

"Toata lumea incearca sa imbunatateasca produsele vandute, sa aiba aditivi de o calitate cat mai buna. Orice inovatie in acest business este cu siguranta cercetata de majoritatea competitorilor, principala "rivalitate" fiind cine lanseaza primul acel nou produs", a mai afirmat acesta.

In opinia lui Zsolt Szalay, "mai devreme sau mai tarziu calitatea produselor se uniformizeaza intr-o oarecare masura, piata devine mult mai pretentioasa, la fel clientii".

Reprezentantul MOL a mai subliniat ca acesta este motivul pentru care el crede ca serviciile vor face foarte mult diferenta intre competitorii de pe piata carburantilor din Romania, insa singura conditie este ca lansarea acestora sa fie justificata de nevoi reale.

Szalay a mai spus ca, de regula, inainte de lansarea unui serviciu, compania demareaza un proiect-pilot, prin care testeaza reactiile clientilor la acesta timp de sase luni.

Directorul general a mai spus ca, in luna in curs, reteaua MOL se va mari cu inca doua statii, amplasate la Tarnaveni si Gheorgheni.

MOL Romania "urmeaza" directia benzinariilor Rompetrol si a restaurantelor HEI.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro