Doua expozitii de marca: TIBCO si Efiro

Cea de-a XXV-a ediţie a TIBCO va reuni 204 expozanţi din 16 ţări, pe o suprafaţă expoziţională de circa 10.000 mp, Târgul Internaţional de Bunuri de Consum, aducând, în premieră, tuningul ca o componentă din categoria bunurilor de larg consum, a precizat luni Cătălin Trifu, director al societăţii de Târguri şi Expoziţii Romexpo, într-o conferinţă de specialitate. Manifestarea se va desfăşura în perioada 18-22 iunie 2008, preţul unui bilet fiind de 3 lei, copii până la 14 ani având acces gratuit.  În 2008, Romexpo, împreună cu Asociaţia Română de Tuning Auto 'ARTA', va inaugura secţiunea de tuning, sound & accesorii auto, secţiune distinctă în cadrul TIBCO 2008. Vizitatorii vor vedea, începând cu 18 iunie, o expoziţie de maşini modificate, concursuri de tuning, competiţii oficiale de sunet, drift & burn şi vor lua legătura cu reprezentanţii unor firme de tuning, sound, accesorii şi consumabile. La finalul târgului va fi premiată cea mai specială maşină din punct de vedere estetic.

'Târgul Internaţional de Bunuri de Consum este târgul întregii familii, unde părinţii, copiii, bunicii vor găsi ultimele noutăţi din domeniul bunurilor de consum - confecţii, încălţăminte, produse cosmetice, bijuterii, produse de artizanat, decoraţiuni interioare şi exterioare, electronice şi electrocasnice. La TIBCO vor fi prezente, ca în fiecare an, firme din India, Pakistan, Egipt, Iran, acesta fiind de fapt singurul loc unde aceste ţări doresc să-şi prezinte oferta', a precizat Cătălin Trifu.

 

Concomitent cu TIBCO, se va desfăşura şi expoziţia filatelică Mondială, EFIRO 2008, organizată pentru prima dată în România.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro