ANAF revine cu "întreg personalul instituției" la birou, la sediu/locul de muncă, prevede o dispoziție emisă de conducerea ANAF. Munca de la domiciliul angajatului, în sistem de telemuncă, va mai fi disponibilă doar ca excepție de la regula generală, în situații speciale, și va trebui raportată de către șefii structurilor către Serviciul intern de prevenire și protecție. Șefii vor putea stabili, în continuare, ore diferite la care angajații încep și termină programul de lucru. De asemenea, personalul ANAF va trebui să respecte o serie de măsuri de protecție, cum ar fi purtarea măștii în timpul programului, triajul epidemiologic la acces în clădire și menținerea distanței fizice. Reprezentanții angajaților sunt nemulțumiți că decizia privind prezența la birou a fost luată pe 14 iunie, spre finalul programului, cu aplicare de a doua zi, iar seara șefii din teritoriu își sunau subalternii aflați în telemuncă să se prezinte dimineață la birou.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro