Dobrogea Group, producătorul brandului Eugenia, a revenit pe profit în 2018 după pierderi record în 2017, de 31 mil. lei

24 iulie 2019

Dobrogea Grup, unul dintre cei mai mari pro­ducători de morărit şi panificaţie de pe plan local, a avut în 2018 un profit net de 1,2 mil. lei, revenind astfel în zodia câştigurilor după ce în anul anterior a raportat o pier­dere netă de 31 mil. lei, cea mai mare din ul­timul deceniu, arată calculele făcute de ZF pe baza da­te­lor de la Registrul Comerţului.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Dobrogea Group, producătorul brandului Eugenia, a revenit pe profit în 2018 după pierderi record în 2017, de 31 mil. lei".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro