DHL şi-a majorat veniturile cu 20% faţă de 2019. „Este cea mai importantă creştere înregistrată în ultimii ani de companie. Tendinţa de creştere a e-commerce-ului se va păstra şi în 2021, iar pentru România credem că există un mare potenţial şi vom vedea tot mai multe afaceri online care vor dori să se dezvolte la nivel internaţional

19 ianuarie 2021

Oana Mandicescu, director co­mercial al companiei de logistică şi curierat DHL Express Ro­mania, spune că anul 2020 a re­prezentat o creştere semnificativă a volumelor din e-commerce, ceea ce a generat o creştere a afacerilor de circa 20%, faţă de 201

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "DHL şi-a majorat veniturile cu 20% faţă de 2019. „Este cea mai importantă creştere înregistrată în ultimii ani de companie. Tendinţa de creştere a e-commerce-ului se va păstra şi în 2021, iar pentru România credem că există un mare potenţial şi vom vedea tot mai multe afaceri online care vor dori să se dezvolte la nivel internaţional".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro