Social Media Marketing (SMM) a devenit o alternativă populară pentru cresterea notorietatii brandului online. Multe companii inca nu cred că de site-uri sociale (de exemplu, Twitter, Facebook, MySpace, LinkedIn) pot avea impact major asupra companiei lor si le poreclesc "site-uri pentru copii".
Aceste site-uri ajuta la marketing-ul online prin crearea unor retele de comunicare valoroase pentru afaceri. Pe de altă parte, există patru probleme majore pe care trebuie sa le iei in calcul daca nu ai cunostinte si strategii adecvate sa creezi o campanie de marketing pentru facebook.
Daca nu ai grija acestea iti pot scufunda afacerea in mediul online
Noțiuni de baza in campanie de marketing social
Faceti alegeri înțelepte inca de la început și concepeti un "plan de acțiune"!
Înainte de a începe cu marketingul social, trebuie sa tineti cont ca nu are rost sa va alaturati pe toate site-urile posibile de social media de pe internet. Nu strica sa ai o prezenta peste tot pe internet insa nici nu prea ajuta sa pierzi timpul cu un cont care nu il folosesti. Proprietarul site-ului poate sa arate neprofesional daca lasa de izbeliste o pagina de promovare a afacerii sale.
In plus nu puteti opera pe toate decat daca aveti o echipa care face aceasta. Va veți dori în continuare să faceti un "plan de acțiune". Aveti nevoie de acest lucru pentru a marca în mod corespunzător afacerea dvs. prin intermediul social media marketing. De asemenea, acest "plan de acțiune", are scopul de a "poziționa" o companie în mod corect de la început. Acest concept este valabil în internet marketing în general.
Seteaza-ti profilul bine de la inceput
Faceți cunoștință cu mediul social de marketing acolo unde toata lumea exista pe internet
Trebuie sa învățati cum să "instituiti" o companie cu "cele mai bune", rețele sociale și de site-uri web. Detalii inițiale de poziționare care trebuie luate in considerare: (a) determina care sunt "cele mai bune site-uri sociale" pentru dvs. de nișă și de interese, (b) alegerea numelui de utilizator potrivit pentru profilul individual de link-urile dvs., (c) alegerea celor mai atractive informații de profil și mass-media pe care doriti sa le partajati, (d) stabiliti unui calendar care permite sa lucrati la fel de mult pe cat mai multe retele sociale posibile, (f) alegerea celor mai bune conexiuni(contacte) inițiale ... și așa mai departe.
IMPLEMENTARE: Ce sa faci si ce sa nu faci!
Activitatea dumneavoastră ar trebui să includă o strategie predefinita pentru optimizare social media sociale. Aceasta strategie trebuie sa fie o combinatie de optimizare pentru motoare de cautare SEO si social media marketing SMM. Aceasta accelereaza rezultatele profesionale de care aveti nevoie penru afacerea dumneavoastra. Este ușor să se presupună că SMM este pur și simplu, crearea de rețele sociale și de marketing. Deși acest lucru este parte a procesului de social networking nu este tot ceea ce este implicat în social media marketing. Se sugerează că aveți un site și un blog. Trebuie sa incercati optimizarea lor pe motorul de cautare principal google inainte de social media marketing. Aveti nevoie de un al doilea set de cuvinte cheie care nu intra in confilict cu proprietatile tale personale virtuale. Continutul este esential pentru acest proces de marketing, prin urmare ai neovoie de bloguri, articole, comentarii, discutii, imagini, clipuri video, link-uri si Social media marketing trebuie sa corespunda cu SEO.
» Preluat de pe LivePr.ro - Despre social media marketing
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro