De’Longhi România, un business cu afaceri de 1,2 mld. lei: Am avut un prim trimestru foarte bun pentru business, însă în aprilie am resimţit impactul pandemiei. Producţia şi vânzările au scăzut, iar costurile au crescut

20 iunie 2020

Grupul italian De’Longhi, o af­a­cere de familie cu o istorie de peste un secol, care a intrat pe piaţa locală în 2012 prin pre­luarea facilităţilor de pro­ducţie ale Nokia de la Cluj, a obţinut anul tre­cut afaceri de 1,2 mld. lei, cu 1,5% mai mici de­cât în 2018.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "De’Longhi România, un business cu afaceri de 1,2 mld. lei: Am avut un prim trimestru foarte bun pentru business, însă în aprilie am resimţit impactul pandemiei. Producţia şi vânzările au scăzut, iar costurile au crescut".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro