De unde se informează românii pentru cumpărăturile de alimente? Creşte influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor

18 iulie 2019

Cei mai mulţi consumatori locali (88%) consultă internetul înainte de a merge la shopping de alimente, acesta fiind cel mai popular canal de informare, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă Focus Market Research. Influenţa internetului a crescut de altfel în ultimii doi ani (perioada 2017-2019), conform aceleiaşi surse.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "De unde se informează românii pentru cumpărăturile de alimente? Creşte influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro